همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در گنبدکاووس برگزار شد

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم مدیر اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: اگر می خواهیم ساختار آینده کودکان مان تامین شود، باید به دنبال فرهنگ دینی و بویژه فرهنگ محرم برویم.
حجت الاسلام والمسلمین نصرت الله جعفری افزود: خانواده ها باید از همین دوران طفولیت، کودکان را با محافل سیدالشهدا آشنا سازند و این امر از مهمترین آموزه های فرهنگ عاشورا است.
وی با بیان اینکه روز جمعه روز استجابت دعاست، افزود: امروز روز دوم محرم و روز همایش شیرخوارگان حسینی، روز بسیار پربرکتی است که باید با استفاده از فضای معنوی این روز عزیز، کودکان خود را نیز با فرهنگ عاشورا آشنا سازیم.

 

 


وی افزود: اگر می خواهیم آینده جامعه بیمه شود چاره ای جز نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در خانواده ها نداریم و همانطور که بزرگان ما فرهنگ حسینی را به خانواده ها آوردند ما نیز باید کودکان خود را با عاشورا و امام حسین(ع) آشنا کنیم.
در ادامه این مراسم مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه خوانی پرداخته و سپس حاضرین در این همایش به صورت دسته جمعی به قرائت نذرنامه پرداختند.
در حاشیه این مراسم غرفه ویزیت رایگان کودکان توسط متخصص اطفال، غرفه آتلیه عکس با محوریت در آیینه عاشورا، غرفه طب سنتی اسلامی و غرفه بازی کودک برپا شده بود.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : مصطفی بزی
تاریخ : جمعه 24 مهر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









صفحات پاپ آپ